Pages

6. 11. 2008.

Prijatelj


Učlanjena sam na više foruma. Uglavnom su to forumi sa tematikom kreativnog, ručnog rada, odnosno rukotvorinama. Svuda sam virtuelno upoznala divne ljude, a sa nekima sam imala sreću da se sretnem uživo. Ono što nam je zajedničko je ljubav prema kreativnom radu, stvaralaštvu.

Ipak izdvajam jednog virtuelnog prijatelja. Scary.

On uopšte nije strašan, osim u pozitivnom smislu, stršan je umetnik, dobar čovek i prijatelj. NJega sam upoznala malo bolje i malo mi je bliskiji od ostalih forumaša. Često razmenjujemo i lične poruke, čujemo se telefonom. Još nisam imala priliku da ga sretnem u RL, a nekako mi je blizak, kao da smo se družili godinama. Mnogo puta mi je pružio podršku kad mi je trebalo i kad sam se osećala tužno.

Scary se bavi izradom sitnih figurica od stakla. Ne razumem se u tu tehniku, samo znam da je prelepo sve što on radi. Ponosna sam vlasnica nekoliko njegovih radova.

Ovo je slika jednog rada, a više možete videti na njegovom blogu u listi blogova.

1 коментар:

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.