Pages

22. 11. 2008.

Ruze bez trnja


Da li postoje takve ruze? Da, postoje, sada odgajivaci i geneticari sve mogu.
Meni su ipak draze one koje imaju trnje, te imaju i miris.
Tako i u svakodnevnom radu, sreca i zadovoljstvo ne padaju s neba, nego dolaze posle velikog truda. I u tom trudu i zalaganju, u osmisljavanju konacnog rezultata je veliko zadovoljstvo, cak i kada se ubodemo na neki trn. Kad se dodje do kraja, radost traje kratko, jer nas cekaju novi izazovi.
Meni su teske poslednje godine. Ima tu malo i radosti, kad sam umela da je prepoznam, ali vecinom je prisutna briga i tuga. Narocito poslednjih par nedelja.
Ipak, Gospod me pogledao, nije jos uslisio moju najvecu molitvu, koju svakodnevno ponavljam kao svoje molitveno pravilo, ali mi je dao znak da me voli, ovako gresnu, i kada sam bila na vrhuncu ocaja, dogodilo mi se nesto lepo.
Uvek treba verovati u to da se dobre stvari dogadjaju dobrim ljudima, i da Gospod daje velika iskusenja onima koje najvise voli, da pate u ovozemaljskom zivotu, da ucvrste veru, da bi u vecnosti nasli mir i ljubav, o tome je Sv. Vladika Nikolaj pisao, nekad nisam razumela, a sad razumem znacenje tih reci.
Zato cu i sutra, kao i svake nedelje biti na Svetoj liturgiji, da se zahvalim Gospodu, da ga slavim i da se za grehe svoje pokajem i trazim oprost. Usudjujem se da se nadam da cu ga dobiti, jer mi je vec dao znak.
Postoje ruze bez trnja, ne mirisu, ali lepo izgledaju, ja sam ih napravila.

5 коментара:

  1. Buket je prelep! Ruze kada su bez trnja i kada su sa trnjem ja ih voliim!

    ОдговориИзбриши
  2. Divne su ruze!
    Bas su `legle` u ovu vazu!
    Bravo!
    Pozz od Radice

    ОдговориИзбриши
  3. divne su ruze, jako si lepo uradila ovaj projekat!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijep aranžman... A post me podsjeti na knjigu "Ptice umiru pjevajući" ....
    Pozdrav od
    Miki Panic

    ОдговориИзбриши
  5. Zahvaljujem na komentarima, posebno Miroslavi, jer ne znam njen blog, zatvoren je i ne mogu ga pronaći.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.