Pages

15. 1. 2009.

Male radosti

Ovu prelepu slikanu cestitku dobila sam od moje prijateljice, uciteljice i njenih djaka prvaka.
Tesko je opisati odusevljenje i radost, koje sam osetila kad sam dobila cestitku.
Zato sam odlucila da se revansiram na svoj nacin, onako kako mogu.
Dok sam radila ove granicnike zamisljala sam mila decja lica kako se raduju, igraju, zamisljala
sam njihovu graju za vreme odmora, i njihovu ozbiljnost na casu dok rade zadatke.
Bilo mi je veliko zadovoljstvo, dok sam radila.
Sada putuju u Kikindu.
Srecno!

10 коментара:

  1. Jel' to poklon za njene uchenike? Prelepa ideja, svaka chast! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep gest i sa jedne i sa druge strane!Takav iskren pokloncic najvise obraduje coveka...
    Za markere ti mogu reci da su bash lepi i veoma pedantni,vidi se da uzivas dok to radis :)
    Pozdrav!:*

    ОдговориИзбриши
  3. Blago deci, ja i dan danas imam obeleživač koji mi je mama pravila kada sam išla u prvi razred osnovne!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan gest Neno, izmamices danas tridesetak nevinih osmeha))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti za pesmu a ovaj widget izgleda i ne radi, slabo ja to kapiram izgleda ali za sad sam zadovoljna jer je wordpress najzahtevniji ali i najmocniji.

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely bookmarks!!

    This is Priya here. I am writing to know your feedback and/or suggestions regarding the SezWho plug-in and what new features would you like to see in SezWho which will make it more interesting and exciting for you and your readers.

    Your feedback is important to us.

    Look forward to your response.

    Thanks
    Priya
    priya@sezwho.com

    ОдговориИзбриши
  7. jako lep gest.a graničnici su fantastični,neznam koji je lepši.

    ОдговориИзбриши
  8. Divno, ali moram priznati da je uživo pravi doživljaj. Izgleda tako nežno.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.