Pages

8. 8. 2010.

100 PRATILACA-Fidoş


Pedstavljam vam Fidoş.
Slatka i simpatična, radi divne stvari, što možete videti na njenom blogu.
Vredi pogledati, ima divnih stvari, mada jezik ne razmem:( Google prevodilac je užasan, ni uz pomoć tog programa ništa ne razumem (a vi?).


Fidoş iz Istambula, je za mene značajna, jer je upravo ona, moj jubilarni stoti pratilac. I još je škorpija, kao i ja...mada se ja nikada ne prepoznajem u opštim osobinama svog znaka i ne verujem u astrologiju, ali ima tu nešto...Fotka je sa njenog bloga.

Dakle, hvala dragi moji pratioci, jer da nije bilo vas 99 , ne bi bilo ni stotog, slučajnost je da je to Fidoş i da vas pozivam da pogledate njen blog.
Hvala puno:)))

Thank you very much for following my blog, my lovely followers and Fidoş from Istanbul is the follower number 100. the photo is from her blog.
Please, visit her blog.

7 коментара:

  1. čestitam na 100. sljedbeniku!bravo nena!

    ОдговориИзбриши
  2. dear nena,
    congratulations for 100 followers
    and thank you very much for wonderfull words about my blog and me
    Love from İstanbul

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitke draga Nena na stotinu sljedbenika...upravo zato što si tako nadarena kreativnošću i idejama koje nesebično dijeliš s drugima imaš tako puno ljudi koji vole tvoj blog i prate ga!

    ОдговориИзбриши
  4. Moje cestitke draga Neno. Svemu ovome si zapravo doprinela ti licno. Jedna je Nenaaaaaaa i zato velika pusa za tebe. Mi smo uvek tu negde pored tebe.

    ОдговориИзбриши
  5. boa tarde,td bem?
    passei para espreitar as novidades...
    continua tudo lindo como sempre.
    fica bem,jinhos***

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam draga ! Svrati do mog bloga po button,nagradila sam te sa "I ♥ your blog" award... Pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.