Pages

13. 12. 2010.

Hoću i ja







....pa da prodam nešto!
Hoće li neko kupiti?
Videćemo na izložbi u Gospodskoj u Zemunu,od 18.12. do Badnje večeri, 06.01.
A vredno sam radila.
Moje radove prodavaće moja prijateljica Žana, jer ja radim,a pomagaće joj moja ćerka. Žana, koju sam vam predstavila pre nekoliko postova, vratite se na starije postove, naći ćete, jer vredi! NJeni radovi su savršeni, i ne samo njeni, biće tu svega, za svaki ukus i svaki džep, a poznato je da kreativci prodaju svoje radove bagatelno, jer se na žalost, ne cene koliko vrede.
U svaki rad je utkano puno truda i ljubavi.


Cvetovi nisu završeni, biće malo drugačiji kad se doda neka perlica i prikače na šnalicu ili se napravi brošić.

Spremila sam puno čestitki i graničnika.
Spremila sam i poklončiće, mini graničnike za svakog kupca, dok ima zaliha, a mislim da će imati, no, za svaki slučaj, požurite.

13 коментара:

  1. Nadam se da češ sve prodati!!!!
    Ko bi odolio ovim krasnim radovima???
    Žao mi je da nisam bliže...ima nešto što bi svakako kupila.

    ОдговориИзбриши
  2. želim vam puno uspjeha i sreće da se proda sto vise radova

    ОдговориИзбриши
  3. Sretno,nadam se da će biti super uspješno jer su vam radovi jako lijepi!

    ОдговориИзбриши
  4. Lijepo kao i uvijek...Ma šta lijepo....prelijepo je.
    Sretno draga moja...želim ti da sve prodaš...
    pusa velika

    ОдговориИзбриши
  5. Prodaces draga Nena. Pazi nisam ni sanjala da cu sve prodati i taman ostalo 5-6 radova i ja lepo spakovala poklone i odnela sinoc, kad danas zovu i pitaju jel ima jos. Videces da ce dobro ici, ti imas savrsene radove, samo veruj u sebe i svoje radove i nema problema. Ja ti zelim od srca da te snadje isto kao i mene da nemas na kraju dovoljno. Pusa i srecno

    ОдговориИзбриши
  6. Da, htedoh ti reci i to, da je moja konkurencija jako, jaka, ali ja imam posebne stvarcice, tako da su moje konkurencije bile malo onako razocarane sto sam se ja pojavila. Prodavnice su pune svega, danas sam malo prosetala, sta god hoces, ali ja sam ja i tacka. Narod je sit istih stvari, made in cina. Ima dosta ljudi koji ipak cene unikate. Juce mi je zena dala 40 eura za dve stvarcice, ja trazila 20, ali ona zna da vredi mnogo vise. Prema tome, ti budi realna sa cenama, malo se proracunaj oko svega, ali i vidi da mozes prodati.

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Neno, zaboravila sam ti reci da sam i ja jako srecna sto imam tebe za prijateljicu. Divna si osoba, prava dusa, zato ces ti sve lepo prodati, kada ti ja tvoja prijateljica kazem. cmokic

    ОдговориИзбриши
  8. Divno je kad te hvale za lijepe radove, a još je divnije ako od tih radova imaš i neki novčić. Da, potpuno se slažem da je potrebno raditi i prodavati - lijepih suvenira i stvarčica na spomen nikada dosta na tržištu... Želim ti uspjeh i u prodaji pošto si do sad pokazala da radiš za 5*! Pusa

    ОдговориИзбриши
  9. od srca ti želim što više prodanih radova.....zapravo želim ti da sve ama baš sve prodaš:))....
    M...

    ОдговориИзбриши
  10. ovako prekrasni radovi teško da se neće prodati! tvoje slike me redovito ostavljaju bez daha!

    ОдговориИзбриши
  11. Dear Nena, the pressed flowers are fantastic in the frames. Nice work.
    I wish a very happy new year!
    Lúcia
    www.fazemosdeconta.com

    ОдговориИзбриши
  12. prelepo je Neki gledala sam i gledala , pa ne znam šta je slađe od slađeg e žao mi je što su praznici za vreme izložbe sigurno bi bila u Zemunu ;ljubim te

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.