Pages

28. 4. 2011.

Nove salvete i još po nešto!

Drage moje, ako ovako nastavite, ja ću uskoro imati najbogatiju zbirku salveta i moraću napustiti posao da ih iskoristim:)
Šalu na stranu, danas me puno obradovalo, istovremeno su stigle salvete koje mi je poslala Sandra i Arba
Arba je poslala i pregršt školjki što još mirišu na more, u slatkoj minijaturnoj kutijici od plastike, i jednu prelepu čestitku ukrašenu vezom.
Samo, ja još uvek ne znam kako naneti boju i raditi dekupaž na plastici, imam i neke dobre plastične tegle koje mi je žao da bacim.
Izvinite, trenutno nemam pune baterije za foto-aparat, pa fotke drugom prilikom, a najbolje da to budu fotke gotovog rada, no, skorije neću imati vremena da radim zbog drugih brojnih obaveza, što me čini po malo tužnom.
Jer, jedva čekam da iskoristim te divne, prelepe salvete.

Hvala devojke, uskoro će i vama poštar zakucati na vrata.

Radost našeg prijateljstva u mom srcu ništa ne može da zameni:)

9 коментара:

  1. To je ono što nas čini još više sretnima, pokloni koji nas iznenade, oduševe...pustimo koju suzu radosnicu i smijemo se poput djece koja dobiju najdražu igračku :)))
    Drago mi je da imaš u pripremi dosta "materijala" za dekupažiranje, a vremena će se uvijek naći!
    Sretno :)))

    ОдговориИзбриши
  2. To su one sitnice koje čine život ljepima. Pozdrav :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Baš lijepa gesta:)) Ma naći ćeš ti već malo slobodnog vremena za kreativne radove...
    Lijep pozdrav iz Splita!

    ОдговориИзбриши
  4. Tako je, tako je! Posao malo na stranu, vrijeme je za kreativu i guštanje! A tvoje prijateljice i poklončići, to je nešto predivno!!! Sitnice i detalji koji čine razliku! Neprocjenjivo, zar ne?

    ОдговориИзбриши
  5. Živjelo blog-prijateljstvo!Geste su neprocjenjive!Bravo dame!

    ОдговориИзбриши
  6. Haha, salveta do guse i neka ti je, lako ces ti to svariti, znam ja tebe. Samo napred.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8. мај 2011. 14:28

    Eh da mi je takva ujna.Bez obzira na kvalitet tvojih fotografija(koje i nisu tako lose) sve odise ljubavlju kojom ona slika;)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.