Pages

24. 10. 2011.

Tajanstveno

Moj novi blog Nenine magične ruke pišem sama, a na njemu ću se malo komercijalizovati i davaću uputstva za neke vrlo jednostavne kreativne radove, koje može uraditi svako za malo vremena, dobre volje i skoro ni malo novca što će biti objavljivano u nedeljniku CICA.
Volela bih da me pratite i tamo, moji dragi prijatelji. Mislim da vam neće biti naročito zanimljivo, jer neće biti nekih posebnih novosti, ali bi to meni puno značilo.
Kako volim viceve i smeh, biće tu po neki vic, tek da razbijem monotoniju kreativnossti. Naravno, biće i novih radova.

Za prvi članak koji se piše u CICI, na osnovu mog tutorijala, odabrala sam nešto što svi vi znate da napravite, nešto što sam pravila pre dve ili tri godine i stavila fotku na ovaj blog, ali čitateljkama CICE će to biti novo i zanimljivo.

11 коментара:

  1. Cestitam na novom blogu.Divan pocetak:))

    ОдговориИзбриши
  2. Pratim te i tamo, što više to bolje. I ja imam novi blog, uskoro ću post objavit o tome, sad sam još u fazi uređenje i preuređenja...he he
    pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo Neno,cestitam i ja sam eto uspela - DA SREDIM KOMENTARE

    ОдговориИзбриши
  4. E pa čestitke za novi blog.
    Želim ti puuunoooo... postova

    ОдговориИзбриши
  5. Ćestitke na novom blogu, pratim te, kud ti, tu i mi, pusa:)

    ОдговориИзбриши
  6. I ja se pridružujem čestitkama!:) pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je za novi blog i tamo ću ""zaviriti".Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  8. Bravo, tako i treba, imaš znanje i trebaš ga nekako i unovčiti, a ne samo badava dijeliti ;-))... pratim... :)

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam ti na novom blogu i ja idem malo poškicnuti !!!!!
    Lp

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.