Pages

8. 12. 2011.

Nove, a i stare














Sve su rađene jednom salvetom.
Možda im treba još jedan premaz lakom.

Podsećanje na one malo ranije rađene.



Meni je ova, na kojoj se nazire crveni cvet, najlepša.
Ipak, ne nosim je ja u tašni, čeka neku posebnu osobu.

Imam još ove dve, za žene koje znaju da cene lepo i neobično.



Ova sa crnom čipkom je otputovala u Beč, u zamenu za salvete koje čekam. Zato sam napravila još jednu, u drugom obliku, a salvetu imam za još dve:)

Mislim da ću malo odmoriti od kreativnog rada i pripremati šablone, vreme je da se oprobam sa njima.

Prijatno veče i lepi nastupajući pretpraznički dani!

14 коментара:

  1. uuuuu....koliko je ovdje bilo posla..
    Ma ne znam koji etui mi je ljepši...
    pusa

    ОдговориИзбриши
  2. Kao i uvijek prekrasni radovi!:)
    Lijep pozdrav draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Sa ovim novim futrolicama si nadmašila samu sebe, divne su!

    ОдговориИзбриши
  4. Wow! Zavidna kolekcija prekrasnih etui-a, svaka cast na izradi i odabiru motiva:-)

    ОдговориИзбриши
  5. zaista su odlične! jedva čekam da vidim što ćeš napraviti sa šablonama!

    ОдговориИзбриши
  6. Čekaj malo, to sam već komentirala, da se ne ponavljam, ugodnu i laku noć ti želim

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam gdje da ti ostavljam glavni komentar, ovdje ili tamo? :)

    ОдговориИзбриши
  8. ako se ne varam ja ovo nisam komentirala,bar ne one prve:))....ako i jesam nije problem ponoviti jer toliko lijepih etuia već dugo nisam vidjela i zaslužuju divljenje:))....
    ali onaj prvi,s makovima mi je apsolutni favorit,divan motiv i odlično postavljeno:)))....

    ОдговориИзбриши
  9. meni prva, druga i treca. Treca mi je najlepsa...volim crvenu boju.. hehheheh

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepe su mi kutije, naročito crna sa čipkom... Svaka čast Snežana!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.