Pages

30. 9. 2012.

Pospremanje terase


Sutra krećem na posao. Nije da neću imati vremena za kreativni rad, po nekad vikendom, a za nešto jednostavnije, tu su večeri, kao paper quilling. Ipak, provela sam tri sata posmremajući terasu dva puta dva...bilo je baš svega, jer sam radila i sutradan nastavljala kad mogu i kad sam raspoložena, sve je bilo uvek spremno, jedino sam četke prala i zatvarala bočice. Mom dragom pao kamen sa srca, pitao je da on pospremi, znači da mu je baš bilo dosta :D Završene su ove dve boce, nisu mi prve, ali su prve malo ozbiljnije. Quilling mi ide veoma sporo, valjda to tako i mora.
Gde god bile i šta god radile, budite mi radosne :)

7 коментара:

  1. Ajme što su lijepe boce! A i quilling super izgleda. Nema veze što ide sporo, to može značiti da je spretnije i kvalitetnije učinjeno! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Quilling ti je baš dobro uspio, ovaj zadnji cvijet mi se jako dopada, a boce imaju neku rustičnu ljepotu. Dobro je što imaš terasu za rad, tako se može i ostaviti ponešto započeto, a da ne smeta ostalima u kući. Ipak, prošetaj nekad sa svojim dragim, čini mi se da bi bio zadovoljan :)

    ОдговориИзбриши
  3. Quilling jeste spor, nemoj da te to brine. Flaše su super,a što se pospremanja prostora tiče, ne pričaj mi ništa. U stanju sam ceo dan da pospremam i da na kraju ne znam gde sam.

    ОдговориИзбриши
  4. Sretno na poslu!Kako samo uvijek nađeš u sebi dovoljno snage za naučiti nešto novo?

    ОдговориИзбриши
  5. prekrasni radovi neznam što da napišem osim prekrasno sve mi se sviđa

    ОдговориИзбриши
  6. Boce su super, a quilling odličan. Sve je prekrasno!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.