Pages

11. 10. 2012.

Navukla sam se :)


Zaista je prava zaraza i napast. Ide mi veoma sporo, valjda tako mora, mada mislim da sam veštija nego u početku. No, čistija mi kuća, manje ima loma. Ipak, jedno popodne i veče-jedna čestitka, malo je previše rada. Zato ne stižem ništa, po nekad na brzinu vidim početnu na fejsu, šta se tu zatekne, blogove ne stižem da pregledam, sva sam svoja omiljena virtuelna mesta zanemarila. Još, kad bi neko poželeo da neku od ovih čestitki kupi i doda zrnce radosti mom tankom budžetu...tanak je kao i kod svih, tu nije ništa posebno novo.
Želim vam prijatne, kreativne i radosne naredne dane.

6 коментара:

  1. U početku ide sporo, tako mora, ali ako želiš da nešto bude lepo i uredno, onda radi polako, dok se ne stekne rutina u motanju.Najvažnije je da bude kvalitetno, a to podrazumeva između ostalog, i pedantnost u radu.

    Čestitke si ti lepe, samo nastavi tako, a verujem da će se i budžet povećati.

    Meni lično, prva deluje baš prefinjeno. I ostale su lepe, ali na prvi pogled, prva me je osvojila.

    ОдговориИзбриши
  2. Aha! Jel'da da smiruje i opušta. Dugotrajno je, ali se na kraju isplati. Slike cvijeća su ti odlične!

    ОдговориИзбриши
  3. Divno:))Samo strpljivo.Ja nikada nisam radila quilling i nisam još spremna za njega:(
    Glede buđeta , potpuno te razumijem.Ja planiram novu "kolekciju" broševa i prstenja , a nikako kupiti repromaterijal.To je začarani krug:nemam što prodati kako bih kupila potrebno za izradu.Neću nositi na prodaju 2 prstena i 4 broša:(Uživaj u svojim rukotvorinama , doći ćemo i do love:))))

    ОдговориИзбриши
  4. Prva cestitka je zaista prelepa,slutim ako su ovo pocetnicki radovi,kakvi li ce tek biti za neko vreme:)

    ОдговориИзбриши
  5. Mic po mic draga i sve dođe na svoje , pozdrav i hvala na svakom tvom komentaru. Loredana

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.