Pages

27. 11. 2012.

Čarolija

Danas mi je stigao poklon.
Od moje drage Karine.
Svi pokloni su mi dragi, ali uvek je najdraži onaj koji sam upravo primila i kojim se mogu sada pohvaliti.

Širom otvorenih očiju gledala sam sve te divne stvari koje ranije nisam imala prilike da vidim uživo.

Tri D slike za čestitke.







Mace i kuce...mislim da znam za koga ću napraviti prvu čestitku :)


Puno divnih papira, najviše sa aktuelnim novogodišnjim i božićnim motivima, sitni cvetići, figurice, podloge za čestitke, sve to tako divnim boja, i zlatno i srebrno, da se zanemi od radosti.






Na kraju, kao šlag na tortu, ručni rad drage Karine.

Jedva čekam vikend, kad ću, nadam se, imati vremena da napravim nešto od ovih prelepih materijala.

Hvala Karina.





8 коментара:

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.