Pages

27. 12. 2012.

Odlazi jedna godina




Ova godina meni uglavnom nije bila lepa.
Ipak želim da pamtim i rezimiram samo lepe stvari.

Porodica mi je zdrava i ja sam zdrava. To je najvažnije.
To je dovoljno.

Na poslu sam veoma uspešna i zadovoljna sobom.
Još sutra da završim godišnji popis predmeta, a u ponedeljak se samo slavi, dođemo na posao, radni je dan, ali ne radimo, družimo se, jer u ostalim danima se jedva viđamo, takav je posao.
Kreativnih radova bilo je puno. Moglo bi biti i više i bolje, ali i ovo je dovoljno.
Naučila sam nešto novo, guilling. Malo sam usavršila dekupaž, treba još da učim.
Presovano cveće sam ove godine zanemarila, a to je moja prva tehnika sa kojom sam ovde počela. Radila sam samo bookmarkere i čestitke.
Prodaja mi nije išla. Ono malo što sam prodala, rado bih vratila i trostruko platila, o razlozima neću, obaćala sam, samo lepe stvari.
Dobila sam prelepe poklone, družila se na netu i uživo sa nekim devojkama, to mi je nešto najlepše ove godine, kao i svake.
Ističem posebno da sam bila kod Iskrice, čak dva puta, da sam presrećna što sam upoznala i nju i njenu porodicu i uživala u druženju.
Pročitala sam i po neku knjigu, družila se sa ljudima sa sajta "Tajna", napredovala u svojim shvatanjima života i sveta.
Eto, toliko o prošloj godini, najbitnije.


Očekivanja za seledeću godinu:

Da budemo zdravi i zadovoljni...
Da moji prijatelji budu srećni...
Da se moj muž zaposli...
Da Iskrica bude moj gost sa ćerkom...
Da sve lepo nastavi ovako kao do sada...





9 коментара:

  1. Želim ti ostvarenje svih tvojih očekivanja u Novoj godini!

    ОдговориИзбриши
  2. Sve najljepše od srca ti želim, budi i dalje tako vedra, optimistična, kreativna i sve ono što si same želiš. Sve najbolje i tvojoj porodici. Loredana.

    ОдговориИзбриши
  3. U pravu si, zdravlje je najvažnije, ali tek kad ga nemamo, onda to shvatimo.
    I ja ti najviše želim zdravlja, tebi i tvojoj obitelji,i da i dalje budeš razigrana i kreativna!

    ОдговориИзбриши
  4. i ja se pridružujem željama i želim da ti ova godina bude naj naj :)

    ОдговориИзбриши
  5. Četvrtu želju smatraj ispunjenom, biću tvoj gost, vrlo rado, a i ostale će biti ispunjene, jer su, u principu, skromne, baš kao i moje.

    Drago mi je da si se koncentrisala na lepe stvari i one manje lepe bacila u njihovu senku. Tu su, to je život, i dalje postoje, ali neka uvek budu u drugom planu. Sve će to proći. Možda za nas u Srbiji, ta 2013. godina bude srećna.

    Ja ti želim sve najbolje. Ostvarenje malih i velikih želja, a posebno želim da imaš snove. Snovi su važni, oni nam određuju cilj i put. Od snova se raste.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlazi jedna godina, a stiže ti jedna nagradica. Od mene.

    ОдговориИзбриши
  7. Imaš pravo,svi se trebamo okrenuti onome što nas usrećuje i veseli.O ružnim stvarima nećemo.

    Sve najbolje ti želim!

    ОдговориИзбриши
  8. Kako si ti to ljepo napisala. Nadam se da se sve tvoje zelje ostvare.
    Sve najbolje ti zelim!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala svima!
    Sve što želim sebi, želim i vama.
    Karina, hvala tebi, drago mi je što si ponovo sa nama.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.