Pages

7. 6. 2013.

Bježi kišo s prozora...

Mislim da se nikome ne dopada to što  kiša pada svakoga dana.
Ne pišem ništa novo.
Ovih dana sam na godišnjem odmoru, eh, kako sam mislila da ću napraviti gomilu radova, no meni se misli okrenule na drugu stranu.
I raspoloženje mi se baš menja, malo plačem, a zatim se veselo smejem i radujem.
Neću o tome zbog čega plačem, pisaću o tome čemu se radujem.

Radujem se što je moja Anđelka danas otišla na radionicu šivenja kod Lenke, to je poklon od Lenke, i ja zahvaljujem od srca, to za Anđelku i njeno zdravlje puno znači.
Vesna ide na apsolventsku praksu u Jugoslovensko dramsko pozorište, u njihovu biblioteku, bila je velika konkuracija da dobije to mesto. Praksa traje četiri meseca, svaki radni dan, puno radno vreme, ne računajući letnju pauzu koja će uskoro.Veoma je zadovoljna i maksimalno koristi privilegiju što može slobodno ulaziti na predstave , a danas je bila predpremijera predstave Zločin i kazna-matine, i ona je išla da gleda, nakon što je juče odgledala generalnu probu. U nedelju uveče slave apsolventsko veče, a dosta čitanja i učenja je još čeka.

Radujem se što je pala odluka da u našu porodicu dođe novi član, mali psić Čupko.
Danima čitam o nezi i gajenju pasa, potpuno sam okupirana time. Mališa je bio izgubljen, pa su ga spasli, i skoro pola godine ga čuva jedna divna žena, niko ga do sada nije udomio, on je čekao nas.





Čupko se najviše igrao sa devojčicom, bebom od sedamnaest meseci.
Za nju sam danas napravila ovu narukvicu i par šnalica, šnalice nisu zanimljive, nisam ih fotkala, to su cvetići koje svi radimo, a tut za narukvicu sam našla na youtube. U sredini je gorski kristal perla, a valjkasta kožica koju sam koristila je slaba, kida se, to mi je škola za ubuduće.




Na kraju, ali ne kao najmanje važno, sledeće sedmice moj gost će biti Iskrica sa svojom ćerkom, biće uživancija, šetnje i kreativni radovi, jedno divno druženje.

Želim vam prijatan vikend i želim da svuda prestane padati kiša, da sunce bude po celi dan na vedrom nebu!



8 коментара:

  1. jako mi je drago što ste udomili psa. mi isto razmisljamo o tome. narukvica je odlična!

    ОдговориИзбриши
  2. Želim puno uspjeha tvojim kćerkama u onome što rade, a tebi što manje problema i ugodne dane sa Iskricom,.
    Psić je pravi mali slatkiš :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ti se aktivno odmaraš,i sve brige i aktivnosti porodice preživljavaš s njima...Drago mi je zbog tečaja šivenja na koji kreće tvoja ćerka,ovih dana mnogo o tome razmišljam,korisna je to veština..A praksa u pozorištu je takođe lepa vest...
    Lepe preostale dane odmora ti želim,imaćeš zanimljivo društvo u poseti pa se lepo provedite.Pozdrav!!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Čitam ovaj tvoj uvod, smijeh i suze, valjda je to sastavni dio svih života i tako mora biti... pitanje je samo koliko smo spremni da ocijenimo "da li je čaša napola puna ili napola prazna"... ja uvijek biram onu "napola punu":)))
    Ovu si narukvicu jako vješto napravila, šteta da ti se potkrala koža loše kvalitete, ali rezultat je fantastičan!
    I da, moja kćerka je prije godinu i po dana udomila jednu malu mješanku, priznajem da sam bila sumnjičava u početku, ali danas... mislim da mi se potajno rugaju kad me ulove da joj pričam, da je ljubim... što ću kad ju obožavam:)

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva čekam da upoznam novog člana porodice, a radujem se zbog Anđelke mnogo, mnogo, mnogo...

    Šta da ti još kažem što ne znaš? Da je narukvica odlična? Da mi je drago i zbog Vesne? Znaš da je sve tako i da ti ne kažem.

    ОдговориИзбриши
  6. Čupko je predivan :) Podseća me na nekog komšijskog psa, kojeg se sećam kao mala. Stalno je išao pored svog vlasnika. Odprati ga do autobuske, pa se lepo vrati sam kući. Doživeo je baš duboku starost :)
    Divno je što ste odlučili da udomite psa. Videćete koliko pozitivne energije može da stvori jedno tako malo biće :)

    Ova narukvica je prelepa. Čini mi se da ti ovakve stvari baš lepo idu od ruke. Samo nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10. јун 2013. 10:44

    Lijepo je pročitati ovako pozitivan post, svi smo ovih dana na mukama i depresivni zbog kiše koja i dalje ne odustaje. Lijepo što ste udomili Čupka, izgleda da je baš vas čekao i sigurno će se znati odužiti :) Ogrlica mi je predivna!

    ОдговориИзбриши
  8. Draga moja, divim se tvojoj istrajnosti i energiji koja te ne napušta. I ovoj narukvici.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.