Pages

31. 8. 2014.

Agende

Da li ste primetili u posladnje vreme u Laguni i Vulkanu, veoma su popularne posebne sveske, beležnice, urađene u shabby stilu, a cene su u najmanju ruku bezobrazne, posebno imajući u vidu da se radi o serijskoj proizvodnji?
Nekada je bilo sasvim normalno da preduzeća imaju reklamni program za Novu godinu, neke praznike i druge prigodne prilike. Moj muž je radio u firmi koja je davala i dobijao je jako puno toga, agende, rokovnike, dobre hemijske olovke, i one obične, albume za vizit karte...
Sada toga više nema, ili ako ima, to je izuzetna retkost.
Te rokovnike su uglavnom koristile naše ćerke, ali nešto je i sačuvano, zatrebaće jednom nekom...
Tako, eto meni materijala za rad. Nisam baš bila nadahnuta što se tiče ideja.
Prva agenda je praktična, dimenzije su 23 x 29, a sveska unutra se može zameniti, dok sa leve strane ima više džepova za šta god je potrebno.
Razmišljala sam da je uradim u muškim bojama i sa muškim motivima, ali muškarcima je obično nebitno, kupiće najobičniji rokovnik u povezu od veštačke kože za desetak evra u prvoj knjižari, važno je da je praktično.
I tako napravih ovo.




Druga je veoma neobična, ali zato i manje praktična, no prekrasna je. Papir je bušen i vezan trakom, tako da, kad se potroši, neće ga biti lako zameniti drugim. Ja sam ga naravno izvadila, dok sam radila i ponovo postavila, trudeći se da tračica odgovara stilu i bojama. Mislim da sam pogrešila sa ovom karo paspul trakom, ali nisam sada imala široku satensku traku u istoj boji kao što je tračica kojom je vezan papir, pa zamislite da sam tu traku zamenila, biće lepše sigurno.

Široka čipka je ručni rad, kao i na ovoj gore.








Kvalitet papira je poseban, a dimenzije su 30x22.

Obe su raspoložive za prodaju.

Toliko za danas, želim vam prijatno nedeljno popodne.

5 коментара:

  1. Divno :) Posebno mi se svidjela "lavanda " ali je zato drugi notes neobičnijeg dizajna što mu opet daje posebnost...Svaka pohvala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divne su, i jedna i druga. Boje prve agende su odlične, a primećujem da su suncokreti ovih dana IN :-) Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično izgledaju...sviđa mi se..zanima me cena jednog rokovnika koji bi imao ovaj žuti, cvetni dezen? Treba mi za pisanje običnog dnevnika :)

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, odlične su obje. Super si ih napravila.
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.