Pages

5. 9. 2014.

Umorna, ali zadovoljna

Od kad sam na odmoru gotovo non stop radim kreativne radove. Malo me to i umorilo, a imam još toga da završim, a najvažniji je poklon za svadbu.
Pokazaću vam nešto od radova, a nešto ću ostaviti za sledeći post.
Tegle...za mene su postale izazov, mogu se uraditi na toliko načina i izgledaju uvek lepo.


Verovatno i vi napravite više fotografija, pa shvatite da se na najboljoj ne vidi neki detalj. Zato evo još jedne.


Ove su fotogafije nekim čudom, sve bile solidne, pa je bilo teško odlučiti koju da stavim.



Zato su fotografije narukvica prava mala katastrofa :D
Ispraznile se baterije, pa ne mogu da ponovim, tako da stavljam što imam, a kad bude sunčano vreme, fotografisaću ponovo.




Rađene su od memori žice, a trebali su sati i sati da ušijem sve ove perlice.

Na kraju oprobala sam se u bookbinding-u. Sve sam radila po tutorijalu sa youtube, zadovoljna sam za prvi put.


Napravila sam tutorijal za ovaj rokovnik, ali želim da ga objavim na mom drugom blogu, jer tamo ima malo kreativaca, a vi ćete se snaći. Naravno možete pogledati, klik na devojčicu sa desne strane i tamo ste.

Prijatno popodne :)

7 коментара:

  1. Divno je sve! Teglice sa žutim trakama su prosto preslatke! Pogledala sam i drugi blog, hvala na tutorijalu! Jednom kad ne budem umorna i kad budem imala više slobodnog vremena....Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Opet puno novih, divnih radova. Sviđa mi se sve, ali na noteze i bilježnice patima, pa mi je to i najljepše.
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični radovi, Neno. Teglice su stvarno presimpatične, naročito žute..imaju neki tvoj pečat. Super su i slike. Znam kako je kad ne možeš da se odlučiš koju da postaviš :))

    ОдговориИзбриши
  4. Teglice su super. One su mi nekako upale u oči prvo, zato ih hvalim.

    ОдговориИзбриши
  5. I mene su posebno oduševile teglice sa žutim poklopcima, pogledala sam i tutorijal za svesku, hvala ti na njemu, koliko je samo truda potrebno za tako nešto. Sveska je savršena... Narukvice su lepe, malo više mi se svidja ova prva, možda zbog čipke. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatke su teglice,svaka cast na ideji!!! Nisam ovako nesto slatko videla do sad, bas detaljno uradjeno :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.