Pages

12. 10. 2015.

Protest

Iscrpljuje sve to. Stalna briga, nada dođe, pa se sruši, a onda nova ideja, nova aktivnost, nova nada.
Nada mora da postoji.
Ako su svi, pa i mi ćemo jednom.
Malo sam iscrpljena, ali sam i puna entuzijazma još uvek, ne dam se, borim se. Imam i s kim, mislim, nisam sama u toj borbi.
Možda bi mi se i neko od vas pridružio.
Možda neko ima istu brigu, ali ne zna za ove aktivnosti.
Pričajte u okruženju, da što više ljudi sazna.
Nemam sada snage da pišem sve iz početka.
Zato predlažem da pročitate post na mom drugom blogu.

Hvala na čitanju, a posebno na komentarima.
Želim vam sve najbolje!

1 коментар:

  1. Podržavam tu aktivnost, jer je za dobro svih nas, bili mi u kreditima ili ne. Nažalost, u ovoj državi ima mnogo toga što treba popraviti, a ko će drugi nego mi.

    Ne mogu doći u BG, direktno na protest, ali sam podelila događaj da bi što više ljudi videlo i saznalo. Za toliko mogu, kao što može svako, samo jepitanje da li ga zanima to ili ne. Ne kažem ovo da bih osudila nekog, daleko od toga, to je pitanje svesti i shvatanja situacije u kojoj smo.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.