Pages

3. 1. 2016.

Providni izgovori

Da, znam, baš dugo, dugo me nije bilo!
Nisam bila aktivna ni na drugom blogu.Samo jedan post za dva meseca, slično kao i ovde.
No, ja ne jurim čitanost, broj komentara, broj poseta, ne setim se ni da pogledam statistike.
Raduje me što znam da će samo oni pravi pročitati moj post i zahvalna sam na tome.
A da se od početka novembra ne vozim mnogo duže do posla , ne bi me bilo ni na društvenim mrežama.
Nije opravdanje za dugo nejavljanje, ali...zaista sam imala jako puno obaveza, posebno decembar.
Kad se dodaju novogodišnje gužve i putovanje po zagušenom gradu s posla koje traje po tri sata, pa ono što me na poslu ne sredi, patosira me u prevozu, ma šta da vam pišem, razumećete.
Znam, mnogi su bez posla, zahvalna sam što imam posao.
Znam, mnogi su bez stana, zahvalna sam što mi je toplo, ikako to plaćam trostruko više..o da, i te obaveze i dužnost boriti se za pravdu su mi oduzele puno vremena, ali ne žalim i nastaviću.
Znam, mnogo je ljudi usamljeno bez ljubavi, zato sam zahvalna za divnu porodicu i svog blesavog psa.
Znam, ima bolesnih, zahvalna sam za zdravlje svojih najmijih, a svima prvo želim dobro zdravlje.

Prijatelji moji dragi, neka vam je srećna Nova 2016. godina!
Iz ove što tek minu, da pamtite samo lepe stvari. Sigurna sam da ih je bilo.
Nekad nam srca nisu dovoljno otvorena, pa ne osetimo, ne vidimo, ali radosti uvek ima za one koji umeju da se raduju.
Moja nadanja i očekivanja nisu velika.
Neka bude ovako isto i samo da pobedimo banke.  Zahvalna sam do neba za sve što imam, jer imam više nego što nemam.

Dugo nisam radila ništa kreativno.
Ne bih ni ovo da me nije molila moja draga rođaka, hvala joj na tome, malo mi je razbila monotonu svakodnevicu.





Nije baš nešto za hvaljenje, jer, pogledam ja kad stignem koliko se usavršava dekupaž novim tehnikama i ukrasima. No, rađeno je s pažnjom i ljubavlju, a i to se računa, zar ne.

Odlazim, moj Lenon čeka da šetamo po snegu.
Živi mi bili!




Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.