Pages

23. 9. 2008.

Moj cvetni svet

Moj svet je ulepšan cvecem, najlepšim darom prirode.
Priroda nam daruje mnogo toga, ali cveće i deca su ipak ono najlepše.
Trenutak kada se cvet u rano jutro otvara prema Suncu, je najlepši i najbolji doživljaj, kao i prvi plač novorođenčeta.
U cveću uživamo na mnoigo načina, pogledom upijamo njegovu lepotu boje i oblika, udišemo njegov miris. To uživanje kratko traje, pa se trudimo da ga na razne načine produžimo. Neko pravi aromatična ulja i parfeme, uživajući više u mirisima, a neko zadržava vizuelni doživljaj na razne načine.
Ja sam se opredelila za vizuelni doživljaj. Odabrala sam poseban način, da koristim cvet i biljku, onako kao je priroda daje, za večnost.

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.