Pages

28. 9. 2008.

Presovano cvece

My favorite peactureby pressed flowers. I hope i shall make manny peactures. Pressed flowers art.
Moja zelja da sacuvam lepotu cveta i biljke, uspesno se ispunjava kad ispresujem cvet. Svi smo u skoli pravili herbarijume, ja imam hiljadu herbarijuma, Bilo gde da idem, posmatram cvetove i listove koji bi se mogli ispresovati i uneti u moje radove.To mi je prava opsesija.
Radim ja jos po nesto od rukotvorina, ali presovano cvece kao materijal i kolazi od njega su moji omiljeni radovi.

4 коментара:

  1. Draga neno
    Hvala na lepim recima na mom blogu,mada kad vidim tvoje slike jedino sto mi pada na um je da ti kazem
    PRELEPO.
    Slike su zaista lepe i lepo iskomponovane.Predivne su boje na njima.
    Ako je suditi po njima ti si jedna vedra i dobra osoba.
    Zelim ti sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  2. Neno,niko nije uspeo da na ovakav nacin prenese deo prirode u domove i ovako blizu nas...radovi su sjani i nikada necu prestati da im se divim.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, dragi moji, nadam se da ćete se diviti u svojim domovima na svojim zidovima.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.