Pages

29. 2. 2012.

Dok anđeli spavaju

Ovako se zvala jedna emisija na televiziji, išla je davno, a ja sam volela da gledam...
Sada većina vas spava, a ja još uvek zujim:)
Ne znam kako vi, ali meni baš jako sporo idu ovi kreativni radovi, a kad završim, vi na fotografijama ne vidite, ali ja vidim neke male nepravilnosti, koje biste i vi videli da držite rad u rukama, ali ih je kasno poravljati, osim da sve krene iz poćčetka.
Jednu malu šestougaonu kutijicu ću morati da ošmirglam, pa ispočetka sve...
Bojila sam češkom bojoj koh-i-noor, čula sam pohvale o kvalitetu te marke, zaista, lepak je super, druge boje su super, ali ova je srebrna, ne siva, nego baš bronzano srebrna sa sjajem. Evo suši se već danima i još se lepi. Uradila sam čak i ružice šablonom na stranicama, i to u boji, pink, pa kad sam šmirglala, više se boja gulila nego šmirglala, ali su ružice precizne, zato je pink prah koji je leteo zalepljen okolo...pokušala sam da popravim, aljkavo je. No, ono što me brine je što se posle nekoliko dana još uvek lepi za prste, što se poklopac lepi za kutiju.

Izjadah se malo.
Uskoro će biti gotovo i nešto drugo, ali večeras da vam pokažem bulke!
Svima se dopadaju.
Slučajno sam kupila pakovanje ovih salveta, malo razmenjivala, malo uradila etuie-futrolice, i dalje mi traže...krenuli su da traže.
Jedna prijateljica je uzela dva pred Novu godinu, pa je nedavno tražila još jedan, opet bulke, napravila sam...a onda sam napravila drugu sa drugom salvetom, odnosno polovinom salvete. Jedna strana je cela salveta, druga je krpljena:) Kad voli bulke, da joj udovoljim:)

Istu salvetu sam različito okretala, pa nije isto:)
Evo prva:


Evo druga:



Evo i ova od komadića sa jedne strane, koja je strana cela, koja u komadićima?
Znam da ćete odmah otkriti, ali moje ćerke su se baš potrudile da reše zagonetku, nisu dobro gledale:)



Laku noć, dragi moji:)

7 коментара:

  1. Draga moja to ti je bio i moj problem, taj s malim sitnim greškicama a onda sam odlučila delikatne stvari raditi samo na dnevnom svjetlu.
    Lijepa mak salvetica.
    Ćaoo..

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1. март 2012. 05:25

    To su mali problemčići kojih će uvijek biti. :) Ali što je to usporedo sa tvojim prekrasnim radovima koje si napravila, baš ništa!
    Krasni su, sve pohvale draga!

    Puse velike od mene!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1. март 2012. 05:37

    Vjerujem da ćeš svoje probleme riješiti brzo. Znaš, ja sam ti skroz odustala od lijepljenja salveta, ma ne ide to meni, a ima vas koji radite toliko lijepe radove da se čisto postidim. A te male greškice čine život, zato se ne sekiraj. Svi ih radimo i svi ih imamo!!! Lijep pozdrav!!!

    I da, kad ti hoću komentirati uvijek mi izbaci prvo neku stranicu s igricom Travian, neznam dal je to virus, ili neki oglasi!
    Samo da znaš, pusa !!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Već nekoliko puta ti pokušavam ostaviti komentar,ali mi nikako ne uspjeva. Nadam se da će ovaj put uspjeti.
    Radovi su ti fantastični, taj motiv s makovima je stvarno izmišljen.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. Ajd neka si se izjadala...kome ćeš, ako nećeš nama, jer mi te zaista i razumijemo, jer smo sve imale ili još uvijek imamo iste probleme, a naš zajednički problem je što nemamo vremena raditi danju nego radimo noću i ponekad sama sebi dam po prstima što nisam mogla čekati vikend da nešto dovršim na dnevnom svijetlu, nego upropastim neku odličnu ideju aljkavim radom...uh...nema nam pomoći...neizlječivo bolesne ako ne radimo :)))))
    Super su ti novi proljetni etuii!
    pusa

    ОдговориИзбриши
  6. Moram da pohvalim ove bulke :D Odlično izgledaju i odlično si uradila. Drago mi je da je nešto počelo da se trazi :) Neka tako i nastavi...

    ОдговориИзбриши
  7. ja nevidim nikakve greske osim da je sve cakum pakum uredno i zrihtano. motivi su prekrasni mada ovaj drugio još nisam primjetila da ga ima uzet ili nisam dobro gledala :8

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.