Pages

1. 3. 2012.

Hvala vam!

Hvala vam na divnim komentarima, podršci i razumevanju.
Na žalost, nema rada po dnevnom svetlu za mene, osim malo u maju i junu, na terasi, u julu je već prevruće.
Vikendom, prvo se lagano ispija kafa, pa kupovina namirnica, pa ručak, opet padne mrak vrlo brzo.
Mesto za rad mi je osvetljeno sa dve jake lampe, ali...ipak se desi.
No, nije ništa strašno.
Volela bih da mi napišete o kutijici koja se neće osušiti.
Ima deset dana da sam je obojila, koh-i-noor boja.
Saznala sam od kreativku da je ta marka dobra i neke druge boje te marke se dobro suše, ali ova nikako. Bila sam malo nestrpljiva, malo se na dodir lepilo posle sedam dana, alisam ipak ošmiršlala ružice urađene šablonama, a bojena pasta u pink, htela sam neku kombinaciju pink- srebrno.
Srebrna boja se više ljuštila, pa sam pazila na ivice, ali pink prah od šmirglanja se zalepio okolo. Pokušala sam pokriti četkicom, sve sam zamljala. Posle još tri dana, još uvek nije suvo, zalepi se poklopac za kutijicu, odlepi se, ne ošteti se ništa, ali...nećemo ga stalno potezati.
Dakle, radimo ovu kutiju ponovo.
Naravno, ova salveta se ne slaže, stavila sam je tek onako, kad sam shvatila da ću raditi sve iz početka i bravicu i šarkice nisam vratila.


Ima li neko iskustva sa ovom bojom, da li bih je smela ponovo koristiti, bar za toniranje, kako bi to izgledalo, s obzirom na to da je baš srebrna.

Radila sam još malo na onom tubusu od drveta, on se vidi na jednoj fotku gde je gomila obojenih futrolica. Davno sam ga kupila, od drveta je koje je toliko istanjeno, kao furnir, da se lepo savija, no vrlo je nezgodno za rad, a ja sam se odlučila na možda najtežu varijantu, lepila sam celu salvetu i naravno, ima nabora.
Malo bih ga nakitila, ali baš nemam nekih ideja, pa neka stoji malo. sa strane je prvi rad sa šablonom, sada mi ide bolje:)
Naravno delim sa vama.



Hvala vam, i laku noć:)

10 коментара:

  1. Na žalost nisam koristila tu boju pa ti ne mogu dati savjet. Prva šablona je odlično uspjela
    pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično što si počela experimentisati sa ovim stvarima :)...i ja imam hrpe započetih projekata kojima u tom momentu i nisam zadovoljna pa im se posle nekog vremena vratim sa nekim još boljim rešenjem;)...na žalost nemam iskustva sa tom srebrnom bojom :/...

    ОдговориИзбриши
  3. Jesi li probala ljepljenje cijele salvete s peglom? Nedavno sam radila jedan album tako i vrlo sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  4. kutijica je savršena a motiv mi se jako sviđa. nazalost nisam radila sa tim bojama pa nisam od pomoći :(

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман2. март 2012. 14:37

    Sem onog dekupaza sto sam se oprobala krajem prosle god,nisam se vise njime bavila,a imam zelju,no vremena i mozda motivacije trenutno nemam. Ali svakako,vremenom,kad se izucim i ja ,vrlo rado cu pomoci! Meni su prelepe sve tvoje futrole za naocare ,nesto nisam primetila da imaju mane,a pisala si o njima u proslom postu... Tvoj rad je jako pedantan i lep,pa verujem da ces te sitne problemcice da prevazidjes ,mozda samo tvom oku smetaju,jer nisu savrseni,meni sve lepo izgleda na fotkama! Laku noc! :*

    ОдговориИзбриши
  6. Ni ja ti ne mogu pomoći, ne znam kakve su to boje, da nisi možda uzela boje koje su uljane, jer one se dugo suše, drugo mi ništa ne pada na pamet, jer ako su akrilne ne bi trebalo biti problema! A možda podloga nije dobro pripremljena, jer srebrna i zlatna se ponašaju drugačije od ostalih boja!
    Ponavljanje je majka učenja! Pokušavaj, shvatit ćeš u čemu je štos! Brusni papir u ruke i idemo iznova do još ljepše kutije!
    Tubus je super, a i rad sa šablonom ti ide odlično!

    ОдговориИзбриши
  7. Iako sam ekspert za neke boje,ja ovo ne poznajem, Mislim i ja da su uljane. Tacno, one se tesko suse, ja rad pustim i zaborabim , pa se osusi, doduse ja radim slike bojama, al je isto. Taj naziv koji spomnijes jel ima veze sa markom boja ili ja nesto ne znam? U svakom slucaju jesi probala takvu boju susiti fenom? Probaj na parce drvceta, ako je kutija od drveta, probaj na kartonu, ako su ti kutije od kartona. Ja tako radim...probam. Zelim ti vise uspeha...ali kutija je i predivna, etuii isto.
    Prekrasni su ti radovi... Pusa

    ОдговориИзбриши
  8. Setrila sam se slike jedne. Slikala sam balerinu uljanim bojama. Sve lepo naslikala, u medjuvremenu dosao moj sin. Sutra dan kada je otisao shvatila sma da je slika razmazana. Sda da li moj sin, ili jaili neka visa sila, to zaista ne znam..hehhheheheheh mozda vanzemaljci su bili nezadovoljni....od tada sve opet super. Mislim da ima veze i sa momentom i ambijentom. Svemu sto radimo, moramo dozvoliti unutar nas da drma. Bar ja tako.

    ОдговориИзбриши
  9. Ne znam da li se neko vraća na komentare....boja je akrilna sigurno, jedino to da se zlatna i srebrna drugačije ponašaju, jer mislim da bi do sada bile suve i uljane, evo već je dve nedelje od kada sam obojila, i još se lepi.
    Nisam za vikend bila kod kuće, i čim sam došla večeras, uhvatila sam se za tu kutijicu....
    Sanja, a i sve vi ste u pravu, idemo iz početka:)

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.