Pages

7. 6. 2012.

SANDALE

Mojoj Vesni su dosadile bež sandale od prošle godine. Danima pravi planove kako bi ih uredila, osvežila. Zaboravili smo da fotografišemo pre, bile su cele bež. Konačno se odlučila, uzela moje akrilne boje i ovako je napravila. Sada razmišlja da li da i ovaj preostali bež kaiš oboji, isto, ili čak kontrasno. Ja sam uvek za jednostavniju varijantu, ovako mi se baš dopada. A vama? Ona ne želi dekupaž. Pišite mi šta mislite, bojiti ili ne, u iste boje ili plavo i zeleno :)

9 коментара:

  1. Super!!! Bravo za Vesnu...sad su puno ljepše nego prije, a dekupaž ne bih preporučila jer sam baš neki dan razgovorala o tome s jednom našom blogericom...u tom slučaju sandale bi bile više za ukras nego za nošenje...radije stavi po jedan svoj lijepi cvjetić ili mašnicu i bit će che che :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se baš sviđaju ovakve i baš mi se sviđa to što nije bojala taj remen. Da ga oboja, možda bi bile prekičaste po mom ukusu. Uostalom, to su njene sandale, pa važno je onda da se njoj najviše sviđaju. :)

    ОдговориИзбриши
  3. To je to!!!Što Sanja veli , možda neki cvjetić i to je to!!!Odlično su ospale-pravo osvježenje!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam za to da sada ostavi ovako :) A kada joj i to dosadi, lepo uzme i oboji bojom koja joj se tada ucini najboljom.

    Veliki pozdrav i stvarajte i dalje.

    ОдговориИзбриши
  5. Meni su ovako super. Nije loše ni ovaj jedan kaiš obojiti kontrastno, ali je za kombinovanje ovako bolje. Bojim se da bi bilo preterano dodavati još boje.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je ispalo fantastično!Doodaj još koju prpošnu ružicu i bit će preslatko!

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se preobrazba...
    Mislim da ne treba više boje, slažem se s Tatjanom, jedna ružica bi učinila čudo!!!!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.