Pages

24. 2. 2013.

Radni vikend

Ne znam kako vi, ali meni su vikendi gotovo uvek radni, osim kad putujem kod mame, mada i tada iskoristim priliku da uradim po nešto što stara mama ne može sama.
Tako, jedva čekam ponedeljak. Radnim danima uglavnom radim samo na poslu, i ono što s posla donesem kući.
Vreme mi sve brže leti, ili sam ja sve sporija, pa imam takav utisak.
Nisam danima posetila vaše blogove, teško da ću i večeras stići, jer me čeka još posla.

Juče sam, ipak, radila ono što volim.
Konačno sam zahvaljujući stručnom predavanju koje je bilo u blizini, otišla u jednu radnju specijalizovanu za štampare, gde kupujem samolepivu providnu foliju i po neke kartone. Kupila sam mali kalendar za sto, a ne prostoru predviđenom za štampu loga firme, ja sam uradila quilling i to sa obe strane.








Evo i nečeg što sam prvi put radila. Iz srećnih vremena kada je moj muž radio, imamo raznih agendi i notesa.
Mlađa ćerka je molila da joj uredim manju od dve koje su bile komplet.
Manju smo zaboravile da fotografišemo pre početka rada, pa sam fotografisala veću, ona čeka svoj red :)




Izgleda malo neuredno? Uživo nije, mislim da je za prvi rad ove vrste sasvim dobro, mada uvek može bolje.

Imam neke sveske u žičanom povezu, listovi ispisani. Volela bih da mogu da i njih preuredim, ali kako bez mašine, ubaciti  čist papir na žice? Gledala sam filmiće na youtube, nisam našla odgovor, uglavnom ima tutorijala o tome da se napravi knjiga-sveska od početka do kraja.

Hvala svima koji su svratili, hvala što ne zamerate što mene nema, i hvala za svaki komentar.
Svako dobro.

4 коментара:

  1. Ovo se ne vidi da je prvi put rađeno..Lepa kombinacija materijala.A quilling fantastičan kao i uvek,naročito sa rozim ružicama:)

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepo si osvježila kalendar, a i notes je simpatičan, meni djeluje rustično sa ovim materijalima.

    ОдговориИзбриши
  3. Prelijep kalendar i odlično preuređen notes, baš mi se sviđa:)
    Nisam shvatila da li je žica na uvezu prekinuta ili u komadu... ako je prekinuta, obilježi na papiru gdje bi trebala biti rupica, probuši sve sa bušačem papira, rupicu po rupicu i strpljivo namjesti na žicu...

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.