Pages

23. 12. 2013.

Sve po malo

Bliže se praznici, a tako se obaveze gomilaju.
Nije baš da sve moramo, ali sve želimo što je našoj moći da bar svečano dočekamo Novu godinu, pa makar i ne bila bolja od ove, samo da dođe i da se neguje nada, jer je nada veoma važna.

I tako dok mi je ludnica na poslu, ali sam radosna što imam posao, dok su i kod kuće svi nekako napeti, osim Lenona, ja kraduckam vreme i radim po malo.
Dugo nisam radila qulling, pa sam se sada ponovo zagrejala za cvetiće, kad sam ih pravila Jakovu.

Radila sam jedan po jedan, kad ugrabim vreme i uradila ovo malo malečko. Seckala sam papirnu traku na milimetar, a opet nije sjajno složeno, onako pod konac. Pa, ne mari, ni u prirodi nije svaki cvetić isti.


Ove dve čestitke sam uradila ranije, vreme je da pokažem.
Ova prva je ovakva zahvaljujući nekom,meni nepoznatom materijalu koji sam dobila od Nataše, motiv je sam po sebi tako lep, da je bio dovoljan.


Ova je neka improvizacija, cvet je sa neke svadbe, sačuvan i sada iskorišćen :)



Bookmarekera sam napravila puno, ali dva po tri...skoro svi su poklonjeni, na moju radost i ostalo je samo ovo. 
Dakle, moraću ponovo u akciju.



Dakle, tako ja pokušavam da ulepšam poslednje dane ove godine. Trudim se da se prisećam lepih trenutaka, mada se oni neće vratiti. To što postoje, pruža nadu da će ih  biti još, uprkos svemu.

Svima koji sutra slave Badni dan, želim da ga lepo provedu u ljubavi sa bližnjima, i želim srećan Božić.



Zagrljaj svima :)

7 коментара:

  1. Snežo predivno, i čestitke i cvetići i bookmarker-i!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Taj misteriozni, nepoznati materijal je tapeta. U inostranstvu stavljaju tako da ljudi mogu da uzmu jedan, da komada da i videli kako će to da izgleda u kući. A ja kad sam to videla, sve i svašta mi je palo na pamet i uzela sam i ja nekoliko... KILOGRAMA! Šta ću, treba mi!

    Svi radovi su ti, kao i uvek, lepi i nemam šta da dodam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, znala sam ja to...samo sam želela da ti napišeš.

      Hvala svima na lepim komentarima :)

      Избриши
  3. Gledam plavu čestitku i nekako mi se čini poznata cvjetna livada na kojoj se odmaraju leptirići ...
    Ima li većeg komplimenta od onog kada kreativac kao što si ti upotrijebi nešto što sam ja stvorila
    Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma me raduje što je tako :)
      Poruku sa poleđine sam iskopirala i sačuvala-da se zna.
      čestitka je samo moja i to da se zna :)

      Избриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.