Pages

7. 1. 2014.

Srećan Božić

Božić
Mir Božji, Hristos se rodi!
Slava Bogu na nebesima, a među ljudima dobra volja!
Učili su me da na današnji dan treba oprostiti svima koji su nas povredili, ali ja nemam kome da opraštam, to činim svakodnevno.

Najteže je sebi oprostiti, sa time se borim i povremeno uspevam.
Umesila sam česnicu, u njoj je novčić, volela bih da ga pronađe moj suprug.



Učili su me da na današnji dan valja započeti neki posao. To je zato da bi nam svaki posao u narednoj godini išao od ruke, glatko i uspešno. Tako sam ja započela novu seriju bookmarkera. Volim da ih radim, volim da poklanjam i mnogo mi znači radost ljudi kojima poklonim. No, s obzirom na teškoće kroz koje prolazi moja porodica, volela bih da nešto od svojih radova i prodam.


Započela sam i bojenje jedne futrole za naočare, moj omiljeni dekupaž. Tu sam stala, jer nije dobro danas ceo dan raditi, praznik je. Verovatno će kad je završim biti lepša od ove na slici.


Neka vas anđeli čuvaju.

13 коментара:

  1. Sretan vam Božić! Fino izgleda vaša česnica :) Sretno u poslu !

    ОдговориИзбриши
  2. Vaistinu se rodi! Najbolji dani tek dolaze u to budi uverena!!!

    A što se novčića tiče, pripašće onome kome je suđen što se kaže, a ja verujem da će to biti Andrija. Mislim, bio bi red da i nas dvoje dobijemo neki novac, zar ne? Ustvari, mi smo čekali momenat za veliki novac, velike poslove a to vreme je došlo.

    Da ste vi meni živi i zdravi, sve ostalo dolazi posle.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije lako biti zdrav u ovakvim okolnostima, ali imao na koga da se ugledamo.
      Hvala Nataša, i tebi sve najbolje i to što pre.

      Избриши
  3. ВАИСТИНУ СЕ РОДИ !!!
    Наташа је у праву ( додуше, као и много пута до сад') када каже . "Да сте Ви мени живи и здрави, све остало долази после", тако ми не преостаје ништа друго него да ти то и сама пожелим. Здравље и живот су два непроцењива блага, све остало...дође само ... ♥

    ОдговориИзбриши
  4. To je dobar običaj, da treba nešto početi raditi kako bi u narednoj godini sve išlo uspješno, a ja ti to od srca zaista i želim!
    Tebi i tvojoj porodici srećan Božić!
    Česnica ti je prelijepa, a sigurno i jako ukusna...baš me zanima tko će naći novčić!
    Futrola ti je već sada prava ljepotica i mislim da ne trebaš tu više ništa mijenjati, a bookmareki su postali tvoj prepoznatljivi, zaštitni znak!
    Lp

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan ti Božić, želim ti da riješiš probleme koji te muče, mora se vjerovati u bolje dane jer će sigurno doći!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Verujem, dugo verujem, i jednom će doći, a možda su već tu, uz ovakve prijatelje samo ja obnevidela.

      Избриши
  6. Vaistinu se rodi! Moramo verovati. Samo ću sve podsetiti na onu čuvenu: "Kakve su nam misli, takav nam je život." Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.