Pages

22. 4. 2014.

Kad čitate knjigu...

...da obeležite gde ste stali.
Gledala sam na Pinterestu kakvih sve divnih bookmarkera ima. Prave ih na razne načine, od različitih materijala, u različitim oblicima. Na fejsu sam videla i dekupaž na njima, a kod Bojane iza duge prelepo su ukrašeni quillingom.
Kako ih ja dugo, dugo pravim na isti način, ne zna se broj koliko sam napravila, možda počnem nešto novo i drugačije. Ni za ovakve nisam izmislila toplu vodu, videla sam ih davno na nekom inostranom blogu.
No, nemojte misliti da su ovo poslednji u ovom stilu. To je moja ljubav i neću ih se odreći lako.












Jako mi je žao što nisam veštija u fotografisanju, a fotografisala sam na dnevnom svetlu, na terasi.

Uživajte, želim vam prijatan ostatak dana :)




7 коментара:

  1. Ovo je tvoj stil, po tome te prepoznajemo :) iako je dobro ponekad unositi neke inovacije. Meni su najljepši cvjetovi na crnoj pozadini, baš su mi super. Sretno u daljnjem radu!

    ОдговориИзбриши
  2. taman sam i ja htjela napisati kako su mi najljepši oni crni!
    bravo, snežana!

    ОдговориИзбриши
  3. Svak ima svoj stil i po tome ga prepoznajemo..I meni su oni crni najljepši..jedva čekam da vidim tvoje radove uživo :).
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши
  4. Svi su lepi, ali se i meni crni izdvajaju :-) Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko divnih bookmarkera! Crni su posebno lijepi!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.