Pages

26. 6. 2014.

Od babe devojka

Moja najdraža tetka je pre trideset godina dobila od sestre svog muža okruglu limenu kutiju keksa. Keks se pojeo, kutija ostala i u njoj su čuvane svakojake sitnice.
Dotrajala je, zarđala, izubijana, deformisan oblik.

Kad sam nedavno bila kod nje, zamolila me: Napravi nešto, da imam uspomenu.
Pokušali smo muž i ja da specijalnim sredstvom skinemo rđu. Nije se dalo.
Ispravili smo koliko je moglo.
Dobro, šta je tu je.
Pomešam boju sa lepkom za prvi sloj, obojim sve, pa iznutra belo, izbiše žućkaste tačkice. Ne valja, mešam drugu boju da bude što sličnija tim tačkicama.
Uspelo je, boja je bila ravnomerna. I nastavim da radim, uradim, sve je najbolje što je moglo biti.
Međutim, tek kad je izlakirano, na par mesta se probila ta rđa, ali se lepo uklapa u boje salvete i boju unutrašnjosti kutije. Oko salvete je namerno debeo, nešmirglan sloj boje da se zakamufliraju neravnine. Malo čipke, i to je to.





Mnogo je važnije da se pohvalim da sam od naše drage Matrine, sa bloga Male stvari dobila mnogo lepih stvari, kutiju za čokoladu, punu, naravno, nekoliko prekrasnih čestitki rađenih novom tehnikom, kojoj nisam upamtila ime, detalje od kartona za dekorisanje svojih radova...puno lepih sitnica koje su me puno obradovale.


Hvala Martina.
Martina ima na fejsu svoju stranicu, od nedavno, zove se Paperbox. Pogledajte, lakujte, uživajte :) 
Prijatno veče!


5 коментара:

  1. Pozdrav draga, kutiju si preuredila fantastično. Meni je predivna, a tu salvetu sam obožavala, sjećam se da sam je čuvala samo za posebne radove. I hvala ti opet, za dobru reklamu,od srca.
    Lp i ugodan dan i vikend ti želim.
    Martina

    ОдговориИзбриши
  2. Danas mi samo nestaju komentari :-) Obožavam ove transformacije, kutija je odlično ispala i čipka se super uklopila. Ja još nikako da probam negde da uglavim čipku, Snežo sa čime je lepiš? Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  3. Kutiju su odlično preobrazila, sad je tako lijepa!

    ОдговориИзбриши
  4. I ja uživam u takvim transformacijama, predivna je i ovaj motiv se savršeno uklopio. Takve uspomene su posebno drage, teta će sigurno biti zadovoljna. Dobila si i divan poklon! A ako se setiš nekad, kaži šta je bilo sa svrakom... Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Ova devojka od babe nije mogla bolje da ispadne. Ja sam oduševljena.. znaš da me ti sa svojim radovima najviše motivišeš da konačno opet nešto dekipažiram.. posle sto godina, čini mi se. A imam limenu kutiju koju sam samo ofarbala još pre dve godine...Mrzovolja je opasna...:* Divni pokloni..

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.