Pages

8. 1. 2015.

Ponovo dekupaž

Ne volim da radim dekupaž preko zime. Tada trpezariju i dnevnu sobu našeg stana pretvorim u radionicu, a to nije baš zgodno i traje danima.
No, ove zime mi se tako "zalomilo" da sam radila puno dekupaža.
Obraduje me porudžbina.
Onda pomislim, kad već pravim nered, zašto ne bih uradila paralelno još nešto...i tako, čini mi se da sam za kratko vreme uradila baš puno radova.
Neke još uvek nisam fotografisala.

Ovaj stalak za olovke, ideja sa Pinteresta, radila sam sa velikom ljubavlju i zadovoljstvom. Porućila je moja prijateljica koja izuzetno dobro zna da ceni ručni rad.
Nadam se da će biti zadovoljna, kao što sam i ja uživala radeći. Spolja dekupaž, iznutra postavljeno platnom.




Za istu prijateljicu uradila sam i mali rokovnik. Nije mnogo mali, veličina sveske, taman za tašnu, ali dovoljno veliki da se zaista nešto može napisati i da traje malo duže. Unutra se sveska može zameniti kad se ispiše.



Kad sam već radila jedan, zašto ne bih i dva :D
Ovaj drugi nema vlasnika, ali se nadam da će imati.

I dok sam ovo radila, ćerka je počela da donosi svoje neke stare korice od rokovnika, fascikle od kože, bojila je sa mnom, tako da smo još toga radili, ali to nismo slikali, pa će birti objavljeno sledeći put.

Toliko za ovaj put. 
Sve najbolje vam želim :)

8 коментара:

  1. ovo je stvarno preljepo urađeno i vidi se da je s mnogo ljubavi, sviđaju mi se ovakvi radovi sa nježnim bojama :D
    Puno pozdrava i tebi sve najljepše u Novoj ako već nisam to zaželjela :D pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Posebno mi se sviđa komplet za olovke, pretpostavljam da je sve zalijepljeno na tanjirić, vrlo praktično!

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni radovi Snežana. Samo napred u nove radne pobede!

    ОдговориИзбриши
  4. Neno divno, ali to sam ti već i rekla. Ja nisam ljubitelj ni roza boje ni ruža, ali ovaj kompletić je kao bombonica :-) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Дивни су радови (нешто сам видела на фејсбуку, али овде ми изгледају још лепше :) )
    Роковници су бомбонице, сталак још лепши :)
    Да искористим прилику да ти пожелим у новој години да ти се оствари све што желиш себи и својој породици!

    ОдговориИзбриши
  6. Rokovnici su prelepi! Ja moj koristim i nosim svuda sa sobom! Stalak je skroz u tvom fazonu, samo tako nastavi, kad god mozes i zelis! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.