Pages

6. 3. 2015.

Malo radova

Dugo nisam ovde objavljivala fotografije radova.
Radila sam po nešto, ali preko volje.
Ipak verujem da će biti bolje.
Radove sam objavljivala na fejsu, otvorila sam stranicu Cvetni svet, pa ko želi, može me tamo pratiti, odnosno lajknuti stranicu.

Nekako se, sticajem okolnosti, sve vrti oko dekupaža, iako mi je želja da radim druge stvari. Ne, nisam imala porudžbine, već se tako namestilo, sasvim slučajno.

Fascikla sa štipaljkom


Kutijica za nakit, sa kamenom čipkom


Futrole za naočare



Rokovnik, veličina A5, oko sto listova, sveska se može zameniti


Za olovke, od kartonskih rolni na kojima je bio namotan konac za heklanje



Podmetači za čaše



Još jedan rokovnik, 

Nensesr za šminku, dimenzije oko 20 cm, širina dna oko 5cm


Poslužavnik, malo zlatne patine, malo igranja bojama, na fotografiji se vidi granica salvete, uživo se to ne vidi.


I ranije sam radila, ali sada baš imam želju da radim više stvari od teksas platna, reciklaža. Ove dve narukvice sam poklonila.






To je sve, za sada. Nadam se da vam se dopalo.
Lep pozdrav svima.


13 коментара:

  1. divni radovi kao i uvijek, sviđa mis e ideja sa teksasom za narukvice i lijepo izgledaju..
    Teksas je uvijek u modi stoga se može i dobro iskoristiti svaki dodatak..
    Puno pozdrava i ugodnu večer ti želim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, mnogo mi znači. Nadam se da ču raditi još nakita od teksasa, Pinterest je pun ideja :)

      Избриши
  2. Radovi su vrlo lijepi, želim ti da ih što prije sve prodaš!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Lepa želja, ali to ne ide lako, kao is vuda. Do nedavno sam mislila da ima više onih kojima nije novac razlog što ne kupuju rukotvorine, već to što poklone biraju u zadnji čas i nije im mnogo važno kakv je poklon. No kriza je sve dublja i to baš najviše pogađa one ljude koji cene rekotvorine, te sada mislim da je nedostatak novca, ipak glavni razlog. no, ja sa radošću poklanjam svoje radove, radost menjam za radost.

      Избриши
  3. Draga Nena, ti si bila jako vrijedna. Predivni su ti radovi.
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши
  4. Podmetači su mi mnogooo lepi. Ne sećam se da sam ih ranije ovde viđala, tj. ne znam da li si ih već radila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radila sam i podmetače, ali ne baš nešto puno, pa su ti zato promakli. Drago mi je da ti se dopadaju.

      Избриши
  5. Jao divno! Rokovnik i fascikla mi se baš sviđaju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za pohvalu. Taj rokovnik ima svoju priču, mnogi ga ćele, ali odustaju od kupovine u zadnji čas, očito je namenjen da bude nekom poklonjen, ne dopadaju mu se osobe koje su ga rezervisale. Sve u univerzuu ima svoj život i svoj razlog.

      Избриши
  6. Draga Nena, eto mene opet
    samo da ti kažem da ti želim sreću u nedjelju 15.3. kad če random odabrati dobitnika..
    lp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Nadam se da ću moći da propratim. Upravo su me obavestili da me mesto u bolnici čeka u ponedeljak.

      Избриши
  7. Neno, sve ti je lepo! Dekupaž je moćna i zahvalna tehnika jer je moguće sve njom uraditi, a izbor salveta je veliki. Meni se posebno dopao rokovnik i čipka na futroli za naočare.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.