Pages

27. 5. 2015.

Ponovo sam ovde :)

Nadam se da nisam zaboravljena!
Čak i da jesam, podsetiću vas brzo.
Neću da vam pišem o razlozima odsustva, nisu baš prijatni.
Želim da vas pozdravim, pošaljem tople zagrljaje i pokažem malo šta sam to radila u međuvremenu. Nema toga mnogo, nisam baš imala volje za rad.
Oduvek želim da probam da pletem od novinskog papira, ali nikako za to nisam našla vremena.
Znate izreku: Kad je učenik spreman, učitelj se pojavi.
Tamo gde sam bila dugo, pojavio se učitelj. Savršeno je radio od novinskog papira, čuda su izlazila ispod njegovih veštih prstiju. Tako je i mene učio. Zajedno smo napravili ove korpe.
Korpe sam kasnije kod kuće dekupažirala.




Kutije su malo veće, rađene su za nekog meni veoma dragog.





Idem sada da posetim blogove i divim se vašim radovima :)
Prijatan dan!

18 коментара:

  1. Odlične kutije.
    Drago mi je da svaki dan učiš nešto novo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! U pravu si, dobro je učiti novo, to vidim i kod tebe, ali i vraćanje starim ljubavima :)

      Избриши
  2. Kutije su prelijepe! Dopada mi se i kako si dekupažirala košare, ne čini se da su rađene od papira. Sve najbolje ti želim!

    ОдговориИзбриши
  3. Nismo te zaboravili i ti to znaš.

    Imaš spretne ruke, jako, a prva korpa mi se mnogo sviđa. neobične je forme, nesvakidašnja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nataša. Korpa je rađena da se izlože futrole za naočare u optičarskoj radnji moje rođake, na žalost, to su kupljenje futrole, one dekupažirane ne idu, zato je takav oblik, da se i sa umutrašnje strane vidi malo dekupaža, a boje su u skladu sa enterijerom u radnji.

      Избриши
  4. Dobrodosla nazad! Nismo te zaboravili! Sa tobom smo u mislima, znam da ti je zadnjih par meseci bilo pretesko i drago mi je sto si skupila snage da ides dalje! Takvom te i dozivljavam, nikako drugacije! Radovi su prelepi! Svi odreda! Saljem ti 1000 poljubaca!

    ОдговориИзбриши
  5. Gđo. Snežana drago mi je,što ste opet na blogu!Poslah Vam komentar i na drugi blog,no nisam sigurna da li je stigao.? Radovi su Vam ljepi ! Hvala Vam što ste posjetili
    moj blog! Kročite sa osmjehom na licu kroz putovanje zvano život ! Veliki pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  6. Gđo. Snežana drago mi je,što ste opet na blogu!Poslah Vam komentar i na drugi blog,no nisam sigurna da li je stigao.? Radovi su Vam ljepi ! Hvala Vam što ste posjetili
    moj blog! Kročite sa osmjehom na licu kroz putovanje zvano život ! Veliki pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  7. Izvinite,i ja imam problema sa komentarima,kad ih napišem dupliraju se.
    Slobodno izbrišite jedan.Tehnologija i ja smo na Vi ! Sve najbolje !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milena, hvala puno!
      I meni se dešava da grešim, nismo IT stručnjaci.
      Nadam se da ćeš brzo bolje naučiti da se snalaziš.
      Na drugom blogu nema komentara, ali zato ovde imam dva ista i još jedan, hvala puno!

      Избриши
  8. Neno dobro nam došla nazad :-)

    Kutije su prelepe, ja sam ih na fejsu gledala pa sam se vraćala ponovo, baš si ih predobro uradila, kako bi rekli oni mlađi :-) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  9. vau, košare su predivne, izgledaju kao prave, a kutije fantastične! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  10. Thank you, Michael.
    I am glad you like my blog.

    ОдговориИзбриши
  11. Thank you, Michael.
    I am glad you like my blog.

    ОдговориИзбриши
  12. Dobro dosli nam. Vec dugo planiram da se pozabavim tim pletenjem od novina. Svasta nesto lepo moze da se napravi. Vase kutije su diiivne.

    ОдговориИзбриши

Hvala na vašem komentaru!

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.